GINAF X4345-TSV, foto van jd7920

GINAF X4345-TSV vastgereden

Deel via: Whatsapp, Facebook of Twitter.
jd7920
Een Ginaf truck die mee kwam Maïs hakselen bij Hannes Verboven

Reacties

newholland-
Waarom heeft deze niet een gewoon kenteken ,dan kan zo,n mooie overal ingezet worden.
+1
newholland6640
@newholland-

Dat heeft ie toch?
+1
radium45
@newholland6640 Hij bedoeld een echt kenteken en niet zo een GV bordje.
Favorit614
@newholland- Nu kan iedereen met een T rijbewijs er op, met gewoon kenteken moet je vrachtwagen rijbewijs hebben.
Daarbij mogen de banden die nu onder de truck liggen waarschijnlijk geen 80km/h op de weg, dan zou je dus 2 setjes banden moeten hebben.
Nu op GV kenteken hebben staan is het in de toekomst gemakkelijker om hem op landbouw kenteken te zetten later
930triplemaaier
@Favorit614 volgensmij heeft deze de xs band eropliggen aan het blokjesprofiel te zien en die mag gewoon 80km/h
Jasperfendt
Quote Reactie van @Favorit614:
Nu kan iedereen met een T rijbewijs er op, met gewoon kenteken moet je vrachtwagen rijbewijs hebben.

En zit je niet me de taxtograaf als je er echt kenteken op hebt zitten?
930triplemaaier
@Jasperfendt tachograaf daar heb je ook geen last van met een gv kenteken
Jasperfendt
@930triplemaaier Ik bedoel als hij een echt kenteken had.
SJB533
@930triplemaaier Met vrachtwagenkenteken heb je daar ook geen last mee toch? Schijfje erin en gaan...
930triplemaaier
@SJB533 schijf is ouderwets daar doen we niet meer aan. maar was wat creatiever mee te boekhouden
SJB533
@930triplemaaier
Weet ik, maar er zijn er nog genoeg van. Ik verwacht dat dit er ook nog een is...
930triplemaaier
@SJB533 ik vraag het me af... de digitale tacho is er ook weer sinds 2006
SJB533
@930triplemaaier
Tijdens de Euro 3? Zo lang al weer?
930triplemaaier
@SJB533 vanaf 1 mei 2006 is de digitale tacho verplicht op nieuwe autos
SJB533
@930triplemaaier
Euro 4 pas, maar dat had DAF niet, dus daar Euro 5. Ik verwacht, dat dit een 3 is... Zo lastig te controleren met die GV-plaat
930triplemaaier
@SJB533 vrachtwagens met euro 4 zijn er niet veel van verkocht. Fabrikanten kozen er veel voor om van euro 3 direcht naar euro 5 te gaan
SJB533
@930triplemaaier
MAN had de Euro 4 wel, dacht ik, en nog 1
+1
Seend
@SJB533Scania ook

Aan de zonneklep, spiegels, 430, ondergrille en mistlampen te zien is dit een euro 3.
SJB533
@Seend
Zou kunnen, dat Scania die tweede was.

Ah, dus waarschijnlijk nog met een analoge tacho.
930triplemaaier
@Seend mercedes heeft ook nog zeer korte tijd euro 4 motoren gehad. maar door de maut in duitsland zijn veel fabrikanten snel over gestapt naar euro 5 of direct van euro 3 naar 5 gegaan
mike_v
Quote Reactie van @SJB533:
Schijfje erin en gaan...

Dan wordt het een lang seizoen als je iedere dag na 9(?) werkuren de koer terug oprijdt omdat je rijtijden op zijn 😛 .
930triplemaaier
@mike_ven verplicht elke 4.5 uur een kwartier en een half uur pauze alhoewel dat soms niet verkeerd zou zijn
mike_v
Dat heb je als chauffeur zelf in de hand of je die neemt* of niet @930triplemaaier 😉 . Maar dan is het meestal geen 3 kwartier maar iets korter.

*Als je gewoon met een trekker rondrijdt
930triplemaaier
@mike_v als je een boete krijgt wil je ze graag maken de volgende keer
mike_v
Ik bedoel dat je als (tractor)chauffeur die rust ook wel kan nemen ondanks dat niemand je verplicht @930triplemaaier. Omdat je zei;

Quote:
... alhoewel dat soms niet verkeerd zou zijn ...

😉

Heb je nog een paar goeie blooper foto's of video's? Help mee!

Iedereen heeft 'm wel eens vastgereden. Het overkomt de beste.

Meld je eenvoudig aan voor deze website en maak elke week opnieuw kans op een geldprijs! De 5 meestbekeken van de week worden namelijk beloond!

Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
1
PUNTEN
2
WEERGAVES
2.134
BATTLES
MEER FOTO'S