
BLOOPERS Vast vastgereden
Deel via: Whatsapp, Facebook of Twitter.Heb je nog een paar goeie blooper foto's of video's? Help mee!
Iedereen heeft 'm wel eens vastgereden. Het overkomt de beste.
Meld je eenvoudig aan voor deze website en maak elke week opnieuw kans op een geldprijs! De 5 meestbekeken van de week worden namelijk beloond!
Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste reactie
Reacties
te veel uren achter elkaar gemaakt?
en zit daar een 640 arion voor?
staat een axion 810 of 820 voor
donderdag 14 oktober 2010 | 13:30 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 14 oktober 2010 | 14:29
Tekstgrootte
Foto: Hennie Talens
Foto: Hennie Talens
Foto: Hennie Talens
Foto: Hennie Talens
1/4
ENSCHEDE - De politie Twente neemt tijdens haar surveillances de komende weken nadrukkelijk het landbouwverkeer mee. Nu de maiscampagne is begonnen rijden zwaarbeladen silagewagens af en aan. Ze moeten zijn afgedekt om te voorkomen dat er tijdens het transport op de openbare weg mais uitvalt.
Dat kan achterliggers aan het schrikken brengen en in bochten gladheid veroorzaken. Als een wagen niet is afgedekt wordt direct een boete van 240 euro uitgedeeld.
Deze krant ging woensdag mee op controle, waarbij een maiskneuzer werd aangehouden die met onbeschermde, indrukwekkende stalen punten rondreed. Die moeten zijn afgeschermd. De bestuurder kreeg 160 euro boete.
In onze krant van vrijdag een sfeerimpressie van de controle.
gedwongen besturing dus
en het scheelt een hele hoop gewicht, nog niet zo verkeerd bekeken van de claas-ontwerpers
Volgens mij is het niet zo makkelijk om de hele pickup en invoer eronder weg te halen.
Alleen bij de nieuwe cargo is het vrij eenvoudig.
Gebeurt maar zo dit... gister ook paar x gezien, der is gewoon geen houden aan soms, zeker op kleigrond.
nee ik zat er niet op nee, is een ander bedrijf als waar ik werk
je moet niet zo stoken, zoals ik zei pak je die rotor er zo onderweg als je even de middelen goed voor mekaar hebt
het mooiste is, als de weg gewoon wordt schoongemaakt, is het ook al snel minder glad..
Terugkomend over jouw verhaal van de rotor
"als" ik hem er ooit ondervandaan haal zou ik de tijd opnemen
Denk dat jouw rotortje een van heel ander formaat is als die van een thorium 45
Met schoonspuiten maakten wij hem altijd los van achteren, dan kon je dmv de messenbalk de hele invoer laten kantelen. Dan had je vanaf achteren enorm veel ruimte. Als er voor een schanierpunt zit is het een kwestie van losbouten en aandrijving losmaken.
Maar dan moet je nog iets fatsoenlijks hebben waar je hem op kunt leggen, en nog belangerijker.. Er weer onder
Kaweco gebruikt een Claas invoer, denk dat de invoer qua grootte kan verschillen, kwa opbouw denk ik niet.
het formaat zou niet heel veel moeten uitmaken, zoals fendt412 zegt is het vrij eenvoudig met 4 "containerhaken" en een wielwagentje waar ie op kan rusten moet het vrij eenvoudig kunnen, bij de nieuwe cargos wagens is dat een beetje vereenvoudigd zodat het nog sneller kan volgens mij.