BLOOPERS Pech, foto van fendtthebeste

BLOOPERS Pech vastgereden

Deel via: Whatsapp, Facebook of Twitter.
fendtthebeste
tja de aandrijfketting van de 3500p verrot net toen je dacht dat je s'avond het af zou krijgen... maar dankzij de super service van v/d weerd kampen was hij de volgende morgen weer gerepareerd

Reacties

fendtthebeste
waarschijnlijk doordat de 1000 afkakas toeren van de trekker het niet meer deed, dit hadden we niet door... we dachten dat het aan de toerenteller lag maar waarschijnlijk is dat dus niet zo en heeft die ketting teveel op zen klote gekrege en is die geknapt
fendtkubota
pech kan je altijd tegen komen he maar je was snel gesteld
fendtthebeste
hoe bedoel je gesteld
egesink
duur grapje....
fendtthebeste
ja denk het wel... dikke 3 dubbele ketting en ja dan komt die trekker der ook nog bij
Ronijn
Kon van der Weerd niet 's avonds komen of hadden ze toen die ketting nog niet??
Ronijn
Kon van der Weerd niet 's avonds komen of hadden ze toen die ketting nog niet??
fendt-412
staan deze wagens bekend om, dit hebben wij ook elk seizoen of 1x in de 2jaar. doe vooral genoeg olie in die bak onder de kap, dat scheelt ook maar het blijft een zwakke schakel van deze wagens.
DESLAGERURRE
ik zou de messen eens wat vaker slijpen ... dan slijten die kettings ook een stuk minder snel weg 😃
Fendttrisixfan
hebben wij ook al gehad met zo een ketting gewoon terug een pinnetje der in en weer gaan
massey8690
tjahh, da's het nadeel van de 3000'serie wagens, die hebben geen tandwiel in oliebad aandrijving 😉
markwk
Heb ik vorig jaar gehad. Wat een drama om die nieuwe ketting er weer op te krijgen als de rotor ook nog vast zit.

@massey8690 ook al heb je een oliebad aandrijving. Als er iets door heen gaat wat er niet door heen hoort te gaan.(tandarmen schudder armen enz enz) dan knapt het toch wel kapot.
CoenNijenhuis
Is de ketting dan de zwakste schakel bij grote obstakels?
markwk
Toen wel Coen. Was de 2de ketting binnen een jaar.
Wel verdeeld over beide wagens dan.
Ik had toen ook 4 messen krom dus er moet wel wat door heen zijn gegaan.
claasenfendtfan
slipkoppeling niet eens nakijken dan?
Die hoort er eerst door te gaan. Ketting moet wel die piekbelasting opvangen, maar mag niet breken als het goed is.

Kettingen slijten ook wel. Gaan niet meer dan 5jaar mee. En voor dat verwisselen van kettingen kun je wel een uurtje uittrekken, wat een hondewerk 😛
CoenNijenhuis
Dat kump de farmer dan wel weer tegen voor t voerhek haha
massey8690
er staan bij markwk wel relatief grote trekkers voor denk ik, dus denk ik niet dat de slipkoppeling op de juiste stand staat afgesteld, wat wel gigantisch belangrijk is bij een ladewagen!
fendt-412
TM120 valt wel mee toch? Volgens de folder mag er 85-120pk voor geloof ik. Daar hoort nog wel een aardige veiligheidsmarge in te zitten.
markwk
Die kettingen lagen er zo´n beetje 4 jaar op.
De slipkoppeling is bij de 1ne wagen wel iets zwaarder gezet maar bij die ander niet. En toch knappen ze allebei
Maar voor die wagens staat maar 120pk dus daar kan het niet aan liggen.
Zijn wel 3800 wagen maar ik denk dat die invoer hetzelfde is
massey8690
hmm, heb meerdere keren gehoord dat die 120'ers weleens een pk of 30 meer geven 😉

Heb je nog een paar goeie blooper foto's of video's? Help mee!

Iedereen heeft 'm wel eens vastgereden. Het overkomt de beste.

Meld je eenvoudig aan voor deze website en maak elke week opnieuw kans op een geldprijs! De 5 meestbekeken van de week worden namelijk beloond!

Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
20
PUNTEN
0
WEERGAVES
6
BATTLES
MEER FOTO'S