BLOOPERS Huhh???, foto van marcoMFFAN

BLOOPERS Huhh??? vastgereden

Deel via: Whatsapp, Facebook of Twitter.
marcoMFFAN
Foto van een BLOOPERS Huhh???, bezig met poseren.tog wel appart profiel zo

Reacties

martijnfendt104
gecoverd?
hiddejdfan
is dat een nieuwe speciale band? of gewoon een fabrieksfoutje?
jmos
Dit is inderdaad een huhhhh??? 😃

Eenig idee waarom ze het zo gedaan hebben? Denk iets van dat de band zo beter blijft draaien als het nat is maar anders???
Deutz Keroltje
Heel frapant 😛
ErDee
Die rare banden vielen mij al eens op een andere foto op, wat is dit voor constructie?
marcoMFFAN
@jmos weet ik niet waarom ze het zo hebben gedaan.maat 1050/50 38
ford8630power
Mooie band voor op een bemestertank, wring je weinig kapot en hij rolt toch altijd door.
jmos
@marcoMFFAN
dan zal het wel voor onder een tank ofzo zijn.
New Holland t6080
@jmos precies deze gaan vaak onder een tank, heb ik al is bij een loonbedrijf gezien.
bart H
misschien voor een silagewagen met aangedreven assen of een mesttank met aangedreven as zo heb je in het midden toch ook meer grip lijkt mij
coenvaltra
zij kanten glad?
ErDee
Is dit geen verbreedde band?
Jaguar870
deze zijn voor tanken met schuifas, anders heb je in een bocht de hele zoden op een hoop liggen 😉
Eric MFUF
@marcoMFFAN waar ben je nu weer geweest.. 😮
dx11
Dze banden zijn de zijkanten opnieuw gecoverd. De zijkanten slijten namelijk het snelst. Nu slijten ze minder snel, groot nadeel vind ik dat ze op he bouwland niet meer ' lossen' de modder moet er namelijk via de zijkant uit.
New Holland t6080
@dx11 deze worden in de geheel op nieuw gecoverd 😉
Joop3
@Eric MFUF Mag ik een gok doen? BSL?
@dx11 voor de graszode is dit veel beter, met name in bochten.
ford5000
@Joop3 Zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben dat dit BSL is.
dx11
@Joop3 en waarom is dit beter als geheel blokprofiel?
Joop3
@dx11 Beter als geheel tractieprofiel....
Bij bredere banden (met name de 1050'ers),dus praktisch altijd met tractieprofiel, zie je wel vaker dat ze bij aanhangers in tractierichting gemonteerd worden, i.p.v. omgekeerd, zoals normaal bij aanhangers. Dit omdat ze dan in bochten minder agressief happen. Ook zie je regelmatig dat de nokken in de hoeken afgedraaid worden, om dezelfde reden.
BIj deze banden is de breedte eigenlijk te groot, zodat bij lage druk de band hol komt te liggen, en de buitenkanten harder slijten. Deze worden vaker gecoverd, meestal echter met tractieprofiel, maar ik vind dit geen slechte optie!
marcoMFFAN
klopt is bij BSL.had een ventiel stuk van een waterband dus er maar even een tubbus ventiel in laten zetten
guldner75
@marcoMFFAN

ik heb um laatst ook gezien ja!
wat [joop3] al zei is dit omdat de buitenkant veel harder slijt, deze komt onder een bemestertank hier in de buurt.
guldner75
[Joop3] hoe word dat blauw?....
fendtinterfan
@guldner75 moet bij het * even een @ neerzetten [*Joop3]
guldner75
guldner75
@fendtinterfan

zeer hartelijk bedankt! weer wat geleerd.
jmos
@guldner75
moet je rechtsonder het reactieveld op “help“ klikken. staan nog veel meer van dat soort codes.
snowbee
hahaha
harald vrieling
@marcoMFFAN sterkte , zoiets hadden wij ook ging steets slippen
marcoMFFAN
@harald vrieling is niet voor ons,maar stond bij de bandenboer
glenn820
is dit bij BSL Lochem?
guldner75
@glenn820

ja Glenn, staat hier boven ook

Heb je nog een paar goeie blooper foto's of video's? Help mee!

Iedereen heeft 'm wel eens vastgereden. Het overkomt de beste.

Meld je eenvoudig aan voor deze website en maak elke week opnieuw kans op een geldprijs! De 5 meestbekeken van de week worden namelijk beloond!

Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
33
PUNTEN
1
WEERGAVES
11
BATTLES
MEER FOTO'S